وصیت شهید عباس جوشقانی

دقت نمایید به چه کسی رأی می دهید ، که اگر خطا کنید

 روز قیامت جوابگوی خون شهیدان خواهید بود.
+ نوشته شـــده در 11 / 12 / 1390برچسب:وصیت شهید,شهید جوشقانی,رأی,ساعــت7:27 تــوسط بیسیم چی |

بوی عطر عجیبی داشت؛ نام عطر را که می پرسیدم جواب سر بالا می داد؛

شهید که شد تو وصیت نامه اش نوشته بود: به خدا قسم هیچ گاه به خودم عطر

نزدم، هروقت خواستم معطر شوم از ته دل می گفتم:

السلام علیک یا ابا عبدالله علیه السلام

+ نوشته شـــده در 9 / 12 / 1390برچسب:,ساعــت1:43 تــوسط بیسیم چی |
سالروز شهادت سردار شهید مهدی باکری

سالروز شهادت سردار رشید اسلام

مهندس شهید مهدی باکری

بر تمامی ملت شهید پرور ایران عزیز تسلیت باد

 

گزیده ای از وصیت نامه شهید مهدی باکری:

« خدایا چقدر دوستداشتنی و پرستیدنی هستی! هیهات که نفهمیدم. چقدر لذتبخش است انسان آماده باشد برای دیدار ربّش؛ اما چه کنم که تهیدستم.

خدایا تو قبولم کن. دوست دارم وقتی شهید می شوم، جسدم پیدا نشود تا یک وجب از خاک این دنیا را اشغال نکنم. خدایا مرا پاکیزه بپذیر...»

+ نوشته شـــده در 25 / 12 / 1390برچسب:,ساعــت9:20 تــوسط بیسیم چی |
وصیت‌نامه سردار شهید کاظم نجفی رستگار

وصیت‌نامه سردار شهید کاظم نجفی رستگار

دوست دارم با بدنی پارهپاره به دیدار سیدالشهدا(ع) بروم

بسم ‌الله ‌الرّحمن الرّحیم

انا لله و انا الیه راجعون


ستایش خدای عزوجل را که مرا از امت محمد ـ صلّی الله علیه و آله و سلّم ـ و شیعه علی ـ علیه السّلام ـ قرار داد و سپاس خدای را که با آوردن حق از ظلمت به روشنایی و از طاغوت نجاتم داد و مرا از کوچکترین خدمتگزاران به اسلام و انقلاب اسلامی قرار داد.

امیدوارم که خداوند متعال رحمت خود را نصیب بنده گناهکار خود بفرماید و مرا به آرزوی قلبی خود، یعنی شهادت فی سبیل‌الله برساند که تنها راه نجات خود میدانم و آرزوی دیگرم این است که اگر خداوند شهادت را نصیب بنده گناهکار خود کرد، دوست دارم با بدنی پاره پاره به دیدار الله و ائمه معصومین به‏خصوص سیدالشهدا ـ علیه السّلام ـ بروم.

من راهم را آگاهانه انتخاب کردم و اگر وقتم را شبانهروز در اختیار این انقلاب گذاشتم، چون خود را بدهکار انقلاب و اسلام می‌دانم و انقلاب اسلامی گردن بنده حق زیادی داشت که امیدوارم توانسته باشم جزء کوچکی از آن را انجام داده باشم و مورد رضایت خداوند بوده باشد.
پدر و مادر و همسر و برادران و خواهران و آشنایانم مرا ببخشند و حلالم کنند و اگر نتوانستم حقی که بر گردن من داشتند ادا کنم، عذر می‌خواهم برای پدر و مادر و خواهران و برادرانم از خداوند طلب صبر می‌نمایم و امیدوارم تقوا را پیشه خود قرار دهند.

از همسرم عذر می‌خواهم که نتوانستم حقش را ادا کنم و چه بسا او را اذیت فراوان کردم و از خداوند طلب اجر و رحمت برای او می‌کنم که در مدت زندگی صبر زیاد به خاطر خداوند انجام داد و رنج‌های فراوان کشید.

از تمام اقوام و آشنایان و دوستان طلب حلالیت و التماس دعا دارم؛ به علت وضعیت جنگ مدت سه سال که در جبهه بودم، نتوانستم امر واجب خدا یعنی روزه را انجام بدهم. همچنین در رابطه با خرید خانه به مبلغ 223 هزار تومان از علی تاجیک و 65 هزار تومان از حسین کاوکدو و 10 هزار تومان از حاج محمد علی دولابی قرض کردم و مبلغ 30 هزار تومان از همسرم که خانه برای همسرم است و موتورم را برای جبهه در نظر گرفتم
.


والسلام
کاظم نجفی رستگار
ساعت 9 شب مورخ 3 اسفند 1362
شرق بصره(جفیر)

+ نوشته شـــده در 25 / 12 / 1390برچسب:,ساعــت8:5 تــوسط بیسیم چی |
وصیت شهید حسین پرستار

بر طبق  احکام و قوانین اسلام انتخاب کنید  نه بر طبق رابطه .

بیایید ضابطه را حاکم بر انتخاب کنیم.

 

 

+ نوشته شـــده در 9 / 12 / 1390برچسب:,ساعــت13:20 تــوسط بیسیم چی |
وصیت نامه سردار شهید حاج عباس کریمی قهرودی

وصیت نامه شهید عباس کریمی قهرودی

بسم‌الله القاصم الجبارين

چرا در راه خدا جهاد نمي‌كنيد در صورتي كه جمعي ناتوان از مرد و زن و كودك شما در چنگال ظلم كافرانند
«و ما لكم لا تقاتلون في سبيل‌الله و المستضعفين من الرجال و النساء والولدان و قاتلو هم حتي لاتكون فتنه و يكون الدين لله»
بكشيد كافران را تا بر كنده شود ريشه فساد، و دين منحصر به دين خدا شود.
هيچ قطره‌اي در مقياس حقيقت در نزد خدا از قطره خوني كه در راه خدا ريخته شود، بهتر نيست و من مي‌خواهم كه با اين قطره خون به عشقم برسم كه خداست.
شهيد كسي است كه حقيقت و هدف الهي را درك كرد و براي حقيقت پايداري كرد و جان داد.
شهادت در اسلام نه مرگي است كه دشمن به مجاهد تحميل مي‌كند بلكه انتخابي است كه وي با تمام آگاهي و شعور و شناختش به آن دست مي‌يازد.
«و لا تقولوا لمن يقتل في سبيل‌الله اموات احياء ولكن لا تشعرون» و آن كسي كه در راه خدا كشته شده مرده نپنداريد بلكه او زنده ابدي است وليكن همه شما اين حقيقت را در نخواهيد يافت. (بقره 154) شهادت براي من يك فيض بزرگي است من لياقت يك شهيد را ندارم و اميدوارم كه آنها كه قبل و بعد از من به درجه
شهادت نائل آمده‌اند من را در آن دنيا شفاعت نمايند.
ان شاء الله و از قول من به تمام اقوام و خويشاوندان خصوصا پدر و مادر و خواهرم و همسرم و برادرانم بگوييد بعد از من براي من گريه و زاري نكنند و در عوض به همه دوستان و آشنايان با چهره‌اي خندان تبريك بگويند و به آنها بگويند جان او هديه‌اي براي اسلام عزيز و امام امت و امت امام بود و در رابطه با شهادت من و بقيه برادرانم كه اگر لياقت شركت در جبهه‌هاي حق عليه باطل را داشتند خانواده من صبر را پيشه كنيد و صبر نه اين كه در مقابل باطل و ناحق تسليم شدن بلكه استواري و ايستادگي در برابر ناملايمات تسليم شدن بلكه استواري و ايستادگي در برابر ناملايمات در برابر سختي‌ها، در مقابل گرفتاري‌ها و مبارزه سرسخت با مشكلات زندگي مبارزه با هواي نقس، اجراي كليه دستورات امام است مبارزه با منافقين داخلي كه خود نيز يك نوع جبهه داخلي است. لذا طبق فرمايشات قرآن كريم:
« واقتلو هم حيث ثقفتموهم و اخرجوهم من حيث اخرجوكم و الفتنة اشد من القتل»
هر جا مشركان را دريافتند به قتل رسانيد و از شهرهايشان برانيد جنان كه آنان شما را از وطن آواره كردند و فتنه‌گري كه آنان كنند سخت‌تر از جنگ و فسادش بيشتر است.
و در رابطه با رزمندگان اسلام بايد بگويم كه هميشه با توكل به خدا و ائمه معصومين و اجراي دستورات رهبر عزيز و عالي قدرمان بر دشمنان بتازيد تا آنها را از صفحه روزگار برداريد و هيچ وقت بر پيروزي‌هايتان مغرور نشويد چون در مرحله اول اين شما نيستيد كه مي‌جنگيد و اين شما نيستيد كه شليك مي‌كنيد بلكه طبق آيه قرآن مجيد «و ما رميت اذ رميت ولكن‌ الله رمي»
و شما بايد مجاهد في‌سبيل‌الله باشيد آن كسي كه جهاد كند «كلمة الله هي العلياء»
تا اين كه اراده خدا بالا بيايد و حاكم بر اراده‌ها شود اين همان راه خداست.
سلام و دعاي هميشگي‌تان را فراموش نكنيد.


خدايا، خدايا، تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار از عمر ما بگاه و بر عمر او بيفزاي.
خدايا خدايا رزمندگان ما را نصرت و ياري فرما

 عباس كريمي
61/1/27

 

 

+ نوشته شـــده در 24 / 12 / 1390برچسب:,ساعــت5:1 تــوسط بیسیم چی |

سالروز شهادت سردار رشید اسلام و فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله(ص)

حاج عباس کریمی

بر ملت شریف و شهید پرور ایران تسلیت باد

+ نوشته شـــده در 24 / 12 / 1390برچسب:,ساعــت7:11 تــوسط بیسیم چی |

سالروز شهادت سردار    رشید     اسلام

حاج محمد ابراهیم همت

بر ملت شریف      و شهید     پرور      ایران عزیز تسلیت       باد

شهید محمد ابراهیم همت: « یاد خدا را فراموش نکنید. مرتب بسم الله بگویید؛ با یاد و فکر خدا و عمل برای رضای خدا خیلی از مسائل حل می شود.»

 

+ نوشته شـــده در 17 / 12 / 1390برچسب:,ساعــت9:25 تــوسط بیسیم چی |
سالروز شهادت سردار شهید حاج حسین خرازی

 

سالروز شهادت سردار رشید اسلام

شهید حاج حسین خرازی

بر ملت شریف و شهید پرور ایران تسلیت باد

 

شهید حاج حسین خرازی: « هرچه می کشیم هر چه  به سرمون میاد   از  نافرمانی  خداست    و  همه  ریشه  در عدم رعایت حلال و حرام خدا داره...»

+ نوشته شـــده در 8 / 12 / 1390برچسب:,ساعــت11:40 تــوسط بیسیم چی |
بخشی از وصیت نامه شهید ناصر ناصری

پیام من به آن هایی که این وصیت نامه را می خوانند یا می شنوتد این است که توکل به خدا کرده و از امام بزرگمان این نائب حضرت مهدی(عج) پیروی کرده و دستورات و رهنمودهای این حجت خدا را مو به مو عمل کنید. پیرو ولایت فقیه باشید زیرا ولایت فقیه ضامن تمام پیروزی هاست و رساله را در زندگی خود و جامعه پیاده کنید و حافظ احکام اسلام باشید.

+ نوشته شـــده در 20 / 12 / 1390برچسب:,ساعــت5:8 تــوسط بیسیم چی |
بخشی از وصیت نامه شهید نادر حیدری

ای کسانی که مستمع هستید اگر ما این راه را انتخاب می کنیم و می رویم فقط هدف الله است و بس، این دنیا فانی و محل گذر است. جایی نیست جز برای امتحان الهی از طرف خداوند و نمی تواند هدف نهایی باشد. کمال انسان در دنیای دیگری است و مراحلش باید در این دنیا طی شود و دلبستگی به دنیا منشاء همه گناهان است.

+ نوشته شـــده در 19 / 12 / 1390برچسب:,ساعــت6:20 تــوسط بیسیم چی |
بخشی از وصیت نامه شهید محمد باقر باقری

ای کسانی که سخنان مرا می شنوید، الحمدلله خداوند بزرگ بر ما منت نهاده و این چنین نظام الهی را بر ما حاکم نموده و ما را از آن لجنزارها و فسادها به این چنین عزت و عظمت رسانده ، پس موقعیت خودتان را درک کنید، اسلام و جمهوری اسلامی را بهتر بشناسید و از آن حمایت کنید.

مساجد، این پایگاه های ایمان را پر کنید. دعاهای کمیل را تقویت کنید و با قرآن و نهج البلاغه بیشتر آشنا شوید. زندگی ائمه را مطالعه کنید و درس بگیرید.

برادران حزب الله، بچه های بسیج را تقویت کنید که همین عزیزان هستند که انقلاب را پیروز و حفظ می کنند.

+ نوشته شـــده در 18 / 12 / 1390برچسب:,ساعــت5:3 تــوسط بیسیم چی |
بخشی از وصیت نامه شهید لطف الله ایزدی

پروردگارا اینک به خاطر تو و برای تو و در راه تو جهاد می کنم و پرچم پر افتخار اسلام را بر دوش گرفته ام و با دشمنان تو می جنگم و به جهاد در راه تو افتخار می کنم.

وصیت من به اقشار مختلف جامعه به خصوص قشر روشنفکر جامعه این است که متوجه حیله های دشمنان باشید که فریب آن ها را نخورید و در سنگر علم و دانش خدا را در نظر داشته باشید و از یاد خدا غافل نباشید. نکند خدای ناکرده راه عناد و تکبر را در پیش بگیرید. بر شما باد که امام را فراموش نکنید و ارزش های اسلامی را زنده نگه دارید و به طبقه ی محروم جامعه صادقانه خدمت کنید تا در برابر وجدانتان آسوده خاطر باشید.

+ نوشته شـــده در 17 / 12 / 1390برچسب:,ساعــت4:14 تــوسط بیسیم چی |
بخشی از وصیت نامه شهید غلامرضا جباری

برای اینکه از اولیای خدا باشیم باید قیود و بندهای شیطانی را کنار زده و عاشق خدا شد؛ وقتی عاشق خدا شدی سعادت آن را پیدا می کنی که خدا هم عاشق تو شود. برای این امر باید جهاد نمود.

از شما می خواهم که امر امام را بدون چون و چرا اجرا کنید چون امام بود که به یاری خدا ما را از راه کج به صراط مستقیم هدایت کرد.

+ نوشته شـــده در 16 / 12 / 1390برچسب:,ساعــت4:4 تــوسط بیسیم چی |